Perspektîfa Pîşesaziyê Hûn e ku Ji perspektîfek pispor an pîşesaziyê, karê we ev e ku hûn vê yekê gengaz bikin. Digel ku zanîna armanca xweya dawîn destpêkek mezin e, zanibûna meriv çawa bigihîje wir dikare pir dijwar be. Ev bi taybetî ji bo kesek ku nû li zeviyek dest pê dike rast e. Pêşîn, hûn hewce ne ku fêr bibin ka meriv çawa bi xerîdaran re biaxive. Pêdivî ye ku hûn fêr bibin ka meriv çawa ji daxwazên wan ên bêaqil re nabêje û pê ewle bin ku ew destkeftiyên we yên mezin kêm nakin. Dûv re, hûn hewce ne ku fêr bibin ka meriv çawa ji perspektîfek teknîkî kampanyayek mezin pêk tîne.
Hêza mirovî ji bo Karek wusa û Hûn çawa ji bo karekî weha hêza mirov kom dikin, û heke kên we çi ne? Werin em he Xizmeta SMS ya Bulk bikirin wl bidin ku bersiva van hemî pirsan û yên din jî bidin. Yekem tiştê ku hûn hewce ne ku di derbarê danûstendinan de rastdar zanibin ev e ku her kes fam nake ka ew çawa dixebite. Armanca we ev e ku hûn ji xerîdarên xwe re karûbarê nîşana spî ya çêtirîn peyda bikin, lê ji bo ku ew wê teqdîr bikin, divê ew pêşî bi rastî fêm bikin ka hûn çi pêşkêş dikin. Armanca bernameyê ev e ku ji we re xuyangiyek mezintir û rêzek motora lêgerînê ya çêtir peyda bike.
Armanc Bê şik dê Carekê pêk werin, ev her du armanc dê bê guman bibin sedema navûdengek pargîdanî, dahatek bilind, û pêwendiyek gelemperî ya mezin ji bo xerîdaran. Pirsgirêk ev e, hin ji van feydeyên nerasterast in. Li pişt her karsaziyek serfiraz bi platforma yekbûyî ya bandorker re hevdîtin bikin ku kampanyayek hêzdar heye. Lêbelê, digel bêhejmar amûr û teknîkên xweşbîniyê yên ku hûn ji wan hilbijêrin, zehmet e ku meriv zanibe ku meriv ji ku dest pê bike. Welê, êdî netirse, ji ber ku min tiştek heye ku dikare alîkariyê bike. Danasîna platforma tev-di-yek ku dixebite me di dawiyê de qeydê vekir, bi tevahî belaş hesabek belaş biafirînin an bi pêbaweriyên xwe têkevin çima ev pirsgirêk e? Welê, hûn dikarin ji wan re lêkolîn û statîstîk peyda bikin, lê di dawiya rojê de, hûn nekarin soz bidin wan ku dahata xwe zêde bikin.
|